Harry Mijin and Andy thanks for ur b day cake even if I was in Korea
and it was so cold but thanks for remembering my b day



Andy!~thanks for calling me say happy birthday to me although u were hangover kkk



Chiko, Kimi, Yuliko, Taka, Susan, Tom, Calos thanks for ur blessings
I am really happy that I have all of you be my friends 
even if Im not beside you but you guys still care about me 
make me feel u guys just around me, so touching




姵君~謝謝你ㄉ生日卡片~(即便妳是朋友中唯一一個還在使用卡片的山頂洞人~)
媽媽~謝謝妳送我人生中第二顆ㄉdiamond ring~(太破費嚕!先說好是禮物唷!~別再讓我還ㄛ)
依霞,Anita,Joanna,康小瑋,Senne,群堯~謝謝你們的簡訊.msn祝福

威良~謝謝你當司機~和跟雅萍陪著我一起吃生日大餐~happy


雅萍~謝謝妳陪我吃飯唱歌~還有生日禮物...下次別破費嚕~

阿正,季諺,~謝謝你們的生日祝福以及bling bling 跨年倒數~很瘋狂!~下促倫家還要企~!!!


今年因為有你們~~
讓我心暖暖ㄉ不孤單~
謝謝你們~

arrow
arrow
    全站熱搜

    liang31 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()